درجة تطبيق مديري المدارس في البادية الشمالية الغربية للقيادة الرقمية وسبل تفعيلها

المؤلفون

  • نسرين صبيحات وزارة التربية والتعليم

DOI:

https://doi.org/10.59759/educational.v3i4.838

الكلمات المفتاحية:

School Principals, Digital Leadership، The Northwestern Badia

الملخص

مؤتمر التعلم والتعليم في عصر الرقمنة 2024- بحث رقم 36

التنزيلات

بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.

المراجع

 Beytekin, O. (2014). High school administrators’ perceptions of their technology leadership preparedness. Educational Research and Reviews, 9(14), 441-446.

 Gerald, s, (2020). Measuring principals’ technology leadership and principals' behaviors: A quantitative study. [Doctoral Dissertation]. Virginia Polytechnic Institute and University Virginia Tech, USA.

 Gulpan, J., &. Baja, R. (2020). Technological leadership of 21st century principals of private secondary schools. International Journal of Advanced Research and Publications, 4(4), 66-69.

 Hero, J. (2020). Exploring the Principal's Technology Leadership: Its Influence on Teachers' Technological Proficiency. Online Submission, 4(6), 4-10.

 Karunanayaka, S. & Weerakoon, W. (2020) . Fostering Digital Education among Teachers and Learners in Sri Lankan Schools. Journal of Learning for Development, 7(1), 61-77.

 Koksal, B. (2019). School Principals’ Technology Leadership Competency and Technology Coordinators hip. Educational Sciences: Theory & Practice, 11 (1), 208-213.

 Sheninger, E. (2019). Digital Leadership: Changing Paradigms for Changing Times. Sage puplications inc.

التنزيلات

منشور

2024-12-30

كيفية الاقتباس

Alsubayhat, N. A. (2024). درجة تطبيق مديري المدارس في البادية الشمالية الغربية للقيادة الرقمية وسبل تفعيلها. سلسلة العلوم التربوية والنفسية, 3(4), 943–963. https://doi.org/10.59759/educational.v3i4.838