واقع تطبيق الإدارة الإلكترونية في مدارس لواء الكورة من وجهة نظر معلمي ومعلمات الصفوف الثلاثة الأولى

المؤلفون

  • سمية ربابعة وزارة التربية والتعليم

DOI:

https://doi.org/10.59759/educational.v3i4.820

الكلمات المفتاحية:

Electronic Administration، Public Schools، Koura District، , Male and Female Teachers for the First Three Grades.

الملخص

مؤتمر التعلم والتعليم في عصر الرقمنة 2024 - بحث رقم 18

التنزيلات

بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.

المراجع

 Chang, I. H. (2012). The effect of principals' technological leadership on teachers' technological literacy and teaching effectiveness in Taiwanese elementary schools. Journal of Educational Technology & Society, 15(2), pp328-340.

 Che - Meh, S & Nasurdin, M. (2009). The Relationships Between Job Resources. Job Demands and Teachers, OCB. Retrieved November 15, 2009, form: www.usm.my

 Newman, B. & Conrad, K. (2000). A Framework for Characterizing Knowledge Management Methods, Practices, and Technologies. The Knowledge Management Theory Papers. The Knowledge Management Forum

 Li, G. and Ni, X. 2011. Primary EFL Teachers’ Technology Use in China: Patterns and Perceptions, RELC Journal, April 1, (42): 69-85.

 Prokopiadou, G. (2012). using information and communication technologies in school administration: Researching Greek kindergarten schools. Educational management administration & leadership, 40(3), 305-327.

التنزيلات

منشور

2024-12-30

كيفية الاقتباس

Rababah, S. K. (2024). واقع تطبيق الإدارة الإلكترونية في مدارس لواء الكورة من وجهة نظر معلمي ومعلمات الصفوف الثلاثة الأولى. سلسلة العلوم التربوية والنفسية, 3(4), 465–493. https://doi.org/10.59759/educational.v3i4.820